• SØKE BARNEHAGEPLASS

Her er litt informasjon om hvordan dere søker barnehageplass.

• VERDIPLATTFORMEN VÅR

Vi har en egen Verdiplattform som vi jobber etter i våre barnehager.

Visjonen vår er "Sammen om å sette verdifulle spor"

• Se film om NLM barnehagene

Fredly barnehage eies og drives av NLM barnehagene AS. Vi er en ideell organisasjon som driver non- profitt. Fredly er en 2- avdelings barnehage som holder til på Gullhaug. Barna hos oss får en trygg oppvekst med varierte aktiviteter. Vi skal legge til rette for at barna skal få utfolde seg i lek, bygge vennskap og relasjoner, utfolde seg kreativt og få kjenne at de blomstrer i våre barnehager.

• Årsplan 2023-2024

Her kan dere lese Årsplanen vår for barnehageåret 2023-2024.

• FREDLY BARNEHAGE

Film om NLM barnehagene

• FREDLY BARNEHAGE PÅ FACEBOOK

Fredly barnehage har egen facebookside. Her legger vi ut bilder hver uke fra hverdagen vår i barnehagen.

• VI HAR NYTT TELEFON NUMMER

Vi har fått nytt telefon nr. til barnehagen vår.

Avdeling Skogstroll mobil: 90 57 92 87.
    Avdeling Småtroll mobil: 90 56 55 27.

Kontoret (styrer) mobil: 48 19 77 54.

• INFORMASJONSFILM

Her er en informasjonsfilm om NLM- barnehagene.

• SØKE BARNEHAGEPLASS I FREDLY

Vi har noen ledige plasser fra augustmåned 2024 ,ta gjerne kontakt med oss for en prat hvor vi kan avklare fra hvilken dato dere har behov for barnehageplass, og når barnehagen eventuelt har mulighet til å ta inn nye barn.
    Dere kan ta kontakt med styrer Turid Stavnes på mob. 48 19 77 54, eller sende mail til: fredly@nlmbhg.no.

• Er du bekymret for barnet ditt?

Er du bekymret for barnet ditt og usikker på om barnet ditt trenger hjelp?
    Dersom du er bekymret for barnet ditt, bør du først og fremst ta kontakt med pedagogisk leder og/eller styrer i barnehagen. Spør om en samtale der du kan få luftet de bekymringene du har og be om råd for hva du bør gjøre videre.

• Planleggingsdager barnehageåret 2020- 2021

Planleggingsdager 2020-2021:
    • Fredag 13.08.20.
    • Torsdag 19.11.20
    • Torsdag 19.02.21
    • Fredag 14.05.21.
    • Mandag 14.06.21.
    (barnehagen er stengt disse dagene)

• VELKOMMEN TIL FREDLY BARNEHAGE

Fredly barnehage er en 2 avdelings- barnehage. Vi har en småbarnsavdeling for barn fra 1- 2 år, og en stor avdeling for barn fra 3- 6 år. Barnehagen ligger fint til på Gullhaug med kort vei til skogen og fine turområder for barna. Uteområdet til barnehagen er oppgradert med nye lekeapparater. Vi har god plass til lek og moro og fine sykkelstier til barna. Vi har en stor sal i barnehagen som vi benytter som gymsal, felles samlinger, fester og foreldrearrangementer.